Tone of voice ons op het lijf geschreven
Het Vlaams Instituut Gezond Leven gooide in 2017 het roer om. Of toch zijn voedings- en bewegingsdriehoek. Hun adviezen kregen een fikse update en daarbij hoorde ook een nagelnieuwe website. Communicatiemanager Liese Weemaels zocht de geknipte copywriters, landde bij Schrijf.be en beklaagt zich dat niet.
Liese stootte op Schrijf.be tijdens een Google-zoektocht: “Een van de eerste websites die op mijn scherm verscheen, was die van Schrijf.be. Dat leek mij meteen een goed teken, want we waren op zoek naar een bureau dat SEO in de vingers heeft.”
Wervende toon in de gezondheidssector? Moet kunnen!
“Voor de nieuwe website van Vlaams Instituut Gezond Leven mocht het allemaal vlotter, toegankelijker en wervender. Een commerciële toon aanslaan, gebeurt niet zo vaak in de gezondheidssector, maar is daarom niet minder nodig. En Schrijf.be raakte meteen de juiste snaar. Meer nog, de copywriters van dienst herschreven niet alleen onze teksten foutloos, ze doorspekten ze ook met knappe uitdrukkingen en leuke vondsten. Resultaat: een tone of voice die ons op het – gezonde – lijf is geschreven.
150 teksten: nooit het overzicht verloren
Ook over de werkwijze van Schrijf.be is Liese lovend: “We lieten 150 teksten herschrijven in verschillende fases. Dat zijn er een pak, maar op geen enkel moment verloor onze copywriter het overzicht. Het schrijfproces verliep erg gestructureerd en nauwkeurig. En ik kreeg altijd snel en vriendelijk antwoord op mijn vragen: geruststellend vond ik dat.”
Een van de beste copywritingbureaus!
“Bij Schrijf.be voel je de professionaliteit en expertise – ook op het vlak van SEO – in alles wat de copywriters en coördinatoren doen. Al die elementen samen maken van hen een van de beste copywritingbureaus waarmee we al samenwerkten! Voor een volgend project weten we al waar we aankloppen.”